Κυριακή 24 Φεβρουαρίου 2019

Εξόρμηση στο Χιονοδρομικό Κέντρο Παρνασσού


Καλή και χαρούμενη εβδομάδα φίλοι μου!!!
 Ελπίζω να είστε όλοι καλά και να διασκεδάζετε τις τελευταίες μέρες του χειμώνα!

Αυτό προσπαθώ να κάνω κι εγώ και αφού ο καιρός το επιτρέπει επισκέφτηκα το Χιονοδρομικό Κέντρο Παρνασσού!!!


Η διαδρομή ήταν ευχάριστη! Μόλις 2 ώρες και 20 λεπτά από την Αθήνα συναντήσαμε την όμορφη Αράχωβα. Τα παραδοσιακά σπιτάκια με τους πετρόχτιστους τοίχους, τα στενά σοκάκια και ο ευωδιαστός αέρας του βουνού σε συνδυασμό με τα παραδοσιακά τοπικά γλυκίσματα κέρδισαν την προσοχή μας! 


Συνεχίζοντας, η διαδρομή για το χιονοδρομικό κέντρο ήταν ανηφορική με στροφές και το χιόνι στα πλάγια του δρόμου, όσο ανεβαίναμε το βουνό, όλο και πύκνωνε.


Φτάνοντας στο πάρκινγκ του χιονοδρομικού αντικρίσαμε το βουνό με τις κατάλευκες πλαγιές και τους αναβατήρες που μετέφεραν τους επισκέπτες ως το ύψος της πρώτης πίστας σκι.

Η διαδρομή με τον αναβατήρα ήταν πανέμορφη! Χαζεύαμε από ψηλά το κατάλευκο τοπίο και παρατηρούσαμε τους επίδοξους σκιέρ να γλιστρούν στις πλαγιές του βουνού.

Το Χιονοδρομικό Κέντρο Παρνασσού αποτελεί το μεγαλύτερο χιονοδρομικό κέντρο της χώρας και διαθέτει 23 πίστες.


Ο ήλιος στο βουνό ήταν ιδιαίτερα έντονος. 
Συγκεκριμένα, όσο μεγαλύτερο είναι το υψόμετρο του χιονοδρομικού και όσο πιο ηλιόλουστη είναι η μέρα, η υπεριώδης ακτινοβολία επηρεάζει τους σκιέρ όπως τους λουόμενους στην παραλία!



Δοκιμάσαμε να κάνουμε σκι για πρώτη φορά! Σε πίστα αρχαρίων φυσικά και υπό την επίβλεψη του δασκάλου μας ώστε να είμαστε απόλυτα ασφαλείς.

Το χιονοδρομικό συνεργάζεται με σχολές σκι καθώς και με ανεξάρτητους εκπαιδευτές.
Οι αρχάριοι μέσω των μαθημάτων σκι που προσφέρονται έχουν την ευκαιρία να ανακαλύψουν αυτό το δημοφιλές άθλημα με απόλυτη ασφάλεια και σιγουριά.


Στη συνέχεια κάναμε μια στάση στο καφέ του χιονοδρομικού, το οποίο ήταν γεμάτο κόσμο.


Τέλος, με τον αναβατήρα φτάσαμε ως την κορυφή του βουνού και απολαύσαμε την υπέροχη θέα από ψηλά!


Η αλήθεια είναι πως ποτέ δεν φανταζόμουν ότι θα με ενθουσίαζε το σκι! 
Εσείς φίλοι μου ξέρετε σκι; Θα ήθελα πολύ να μάθω τις εμπειρίες σας σε σχέση με το άθλημα της χιονοδρομίας.


Τα λέμε σύντομα!!!

20 σχόλια:

  1. Γεια σου Τζέσσυ,υπέροχες οι φωτό σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ φίλε Luthier!!! Χάρηκα πολύ με την επίσκεψή σου!!!

      Διαγραφή
  2. Τελειες οι φωτογραφιες σου και η εξορμηση τελεια στα χιονια.Περυσι ειχα παει και εγω Ειναι φοβερα!!!!Δεν ξερω βεβαια σκι.Σ ευχαριστω πολυ που περασες απο το σπιτικο μου Καλη εβδομαδα και με το καλο να ερθει ο μηνας Μαρτης 🌺

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ φίλε Σκρουτζάκο!!! Είναι όντως πανέμορφα! Κι εγώ πρώτη φορά πήγα φέτος! Καλή συνέχεια φίλε μου και να έχουμε έναν χαρούμενο Μάρτη όλοι μας!!!

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφες φωτογραφίες Τζεσυ μου! Αγαπάμε πολύ την Αραχωβα. Να εισαι κ; ι να περνάς καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ φίλη μου Δραστήρια!!! Ναι! Ο Παρνασσός έχει πολύ όμορφα μέρη! Καλή συνέχεια και να έχεις έναν υπέροχο Μάρτιο!!!

      Διαγραφή
  4. Καλωσόρισατε κ.Τζέσσυ στο μπλογκ μου
    σας ευχομαι να περνάτε όμορφα εκεί μέσα
    και σας ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια σχετικά με τις αναρτήσεις μου

    με τη σειρά μου έγινα και εγω το νέο σας μέλος

    η Ελλάδα μας είναι γεμάτη ομορφιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας ευχαριστώ πολύ καλή μου φίλη Δελφινάκι που περάσατε κι από εδώ!!! Πράγματι!!! Μ'αρέσει πολύ να ταξιδεύω στην Ελλάδα! Ελπίζω να έχω κάποια στιγμή την ευκαιρία να ταξιδέψω και στην Κύπρο!

      Διαγραφή
  5. Πολύ πολύ όμορφα περάσατε!!
    Πάντα τέτοια!!
    Και οι φωτογραφίες υπέροχες πραγματικά!
    Καλό μήνα εύχομαι 🌼

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Παντα να περνάς τελεια!!!!πολυ ομορφες φωτογραφίες με ταξίδεψες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ φίλη μου Κατρίνα!!! Χαίρομαι πολύ για την επίσκεψή σου!!! Να είσαι πάντα καλά!!!

      Διαγραφή
  7. Περασα να αφησω μια καλησπερα φιλη μου Καλη εβδομαδα να εχεις απο αυριο 🌹

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα καλέ μου φίλε Σκρουτζάκο!!!! Μου άρεσε πολύ η ιστορία με τα χρώματα που διάβασα στο ιστολόγιό σου σήμερα!!!

      Διαγραφή
  8. Χαιρομαι που σου αρεσε η ιστορια Καλη βδομαδα να εχεις 🌻

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πέρασα ν αφησω τις ευχες μου.
    🌹🌹Πασχαλινές δέξου ευχές από την καρδιά βγαλμένες,όλες οι μέρες της ζωής σου να είναι Αναστημένες. Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα!!!🌸🌸

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ⛵ Περασα να σου ευχηθω καλο υπόλοιπο καλοκαιριού να περασεις με υγεία και ομορφες στιγμες ⛵Καλα εισαι;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. 🌟Πέρασα να ευχηθω καλό μηνα να εχουμε με υγεια και χαρες!!!Ειχα λιγο καιρο να ερθω απο εδω.🌟

    ΑπάντησηΔιαγραφή