Παρασκευή 18 Φεβρουαρίου 2011

Οι ζωγραφιές μου!!! ...μέρος 1ο

Αγαπημένοι μου φίλοι , τι κάνετε;
Τι νέα από τους δικούς σας κόσμους;
Εγώ αποφάσισα να προσθέσω λίγο χρώμα στο ιστολόγιό μου!!!! Έτσι κι αλλιώς μου αρέσει πολύ να σχεδιάζω (με μαρκαδόρους , ξυλομπογιές , κηρομπογιές κ.α.)
Σας παρουσιάζω, λοπόν, τι κατάφερα να ζωγραφίσω με αυτά τα χρώματα, με τη
''ζωηρή '' μου έμπνευση και με ένα φύλλο χαρτί!!!!!


Jessie!!!!!!!



Η αφηρημένη μου τέχνη (με τέμπερες)...


... και οι καουμπόηδες μου... (που ζωγράφισα με τη φίλη μου τη Barbie και θα χαρεί να τους δει εδώ!!!!!)
Χι χι χι!!!!!!!!





ΙΙΙΙΙΙΧΧΧΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!
Λοιπόν, σας αρέσουν οι ζωγραφιές μου;;;!!!
Φιλάκια σε όλους!!!!!
Τα λέμε!!!!!
See you soon!!!!!

19 σχόλια:

  1. Τζέσσυ εσύ είσαι μεγάλο ταλέντο!!!Όλες οι ζωγραφιές σου είναι υπέροχες, μπράβο σου και η αφηρημένη τέχνη σου το κάτι άλλο!!! Φιλιά και καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστωωωωωωωωω πάρα μα πάρα πολύ Luthier!!!!!!!!!!! Δυστυχώς οι φωτογραφίες μου βγήκαν λίγο θαμπές!!!
    Καλή συνέχεια και σε εσένα και πολλά φιλάκια!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. A,ααα!! Όλα κι όλα! Κλα,.κλαψ! Ζηλεύω όλους αυτούς που το χέρι τους "πιάνει"! Εγώ ούτε κύκλο δεν μπορώ να ζωγραφίσω χωρίς να έχω έστω 1 ευρώ για πατιτούρα....

    Τελικά εκτός από καου-μπόισα φιλενάδα, είσαι και μεγάλη αρτίστρια! Και κατ' εμέ: Έχει μεγάλη αξία να παρουσιάζει στο μπλογκ του ο καθένας μας "ΑΥΘΕΝΤΙΚΑ" πράγματα, σαν τις ζωγραφιές σου...

    Να έχεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είναι όλες πολύ ωραίες.
    Εκεί στην Άγρια Δύση κάτι έχει ο αέρας και εμπνέει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σε υπερ υπερευχαριστώ καλέ μου φίλε
    Ευ αγωνίζεσθαι για τα υπέροχα σου λόγια!!!!!!!
    Είμαι ειλικρινά πολύ χαρούμενη που σου άρεσαν οι ζωγραφιές μου!!!!!!!!!!!! Πάρα πολύ χαρούμενη!!!!!!!! Νομίζω πως είναι καλή ιδέα να παρουσιάζω κάποιες δημιουργίες μου που και που!!!!!!!!
    Να ΄σαι καλά!!!!!!!! Καλό Σαββατοκύριακο και καλή συνέχεια στο ανεπανάληπτο ιστολόγιό σου!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ φίλε Πιγκουίνε!!!!!!!!
    Είναι αλήθεια ότι ο αέρας στην άγρια δύση και γενικά στις εξοχές είναι υπέροχος και πάντα με εμπνέει!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πολυ ωραιες οι ζωγραφιες !!! εχεις ταλεντο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλωσόρισες φίλη Ελίζαμπεθ στο όμορφο ιστολόγιό μου!!!!!!!! Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλή εβδομάδα "καουμπόισα μου"!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τζεσσυ εδώ είναι και η Καλάμιτυ Τζέην, με θες;
    Λίγο σιτεμένη,αλλά τόσα χρόνια απο τότε που δημιουργήθηκα, τι περιμένεις; ΑΝτεχω όμως, μην με βλέπεις έτσι...
    καλώς σε βρήκα και φρόντισε μην χάσεις την παιδική ματιά σου στα πράγματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Dear Jessie,

    This is an amazing blog!!! I'm very excited!!!
    Congratulations and keep on trying to make it even better!!!!

    Love and lots of kisseeeeesss!!!!!
    You're a very very sweet (and talented as I can see from the above) girl!!!!

    Froufrou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Γεια σου αγαπημένη μου Καλάμιτυ Τζέην και βέβαια σε θέλω στην παρέα μας!!!!!!!!!!!
    Πάντα θα είσαι ευπρόσδεκτη στο μπλογκόσπιτό μου!!!!!!!!!
    Καλωσόρισες και θα τα λέμε πολύ πολύ συχνά!!!!!!!!!!
    Σε φιλώ!!!!!!!!!
    Συγχαρητήρια και για το υπέροχο ιστολόγιό σου!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. τελειες οι ζωγραφιες σου αγαπητη jessie ! εισαι πραγματικα ταλαντουχα !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Hello Froufrou!!!!!!! Thank you very very much!!!!!!!!!
    Welcome to my blog!!!!!!!! I'm so happy you like it!!!!!!!!!!
    Please stay tuned and we'll talk soon!!!!!!!
    Lots of kisses!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Γειααααααα σου φίλε Ανώνυμε 7:41!!!!!!!!!
    Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!!!!!
    Μείνε συντονισμένος και θα τα πούμε σύντομα!!!!!!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. τελειες ζωγραφιες αγαπητη jessie !!!! εχεις ταλεντο στη ζωγραφικη <3<3 ( zac 4 ever )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Γεια σου αγαπημένε μου Zac 4 ever!!!!! Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!!!!!! Μείνε συντονισμένος γιατί έρχονται πολλές εκπλήξεις!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΕΧΕΙΣ ΜΕΓΑΛΟ ΤΑΛΕΝΤΟ ΚΑΟΥΜΠΟΙΣΑ!!!
    ΣΟΦΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή