Τρίτη 1 Μαρτίου 2011

Το ποίημα μου!!!!!!!



Καλό μήνα σε όλους!!!!!!!!!!!!!!! Καλοοο μήνααααα!!!!!!!!!
Τι κάνετε αγαπημένοι μου φίλοι; Πώς περνάτε;! Μήπως σας μύρισε η άνοιξη; Γιατί επιτέλους έφτασε!!!!
Εύχομαι καλό και δημιουργικό μήνα σε όλους μας!!!!!!! ... Και καλή άνοιξη!!!!!!!!!
Ωστόσο οι απόκριες δεν έχουν τελειώσει ακόμα κι έτσι τα πάρτυ και η διασκέδαση συνεχίζονται!!!!!!
Απόκριες για δύο... !!!!!!!



Και τώρα θα ήθελα να σας παρουσιάσω ένα ποίημα που έγραψα μόνη μου για τις απόκριες !!!!!!!!!! Ελπίζω να σας αρέσει!!!!!!!!!!

Χαρτοπόλεμος

Προς το τέλος του χειμώνα

μια αναλαμπή γλυκιά

μια ανάσα στη ρουτίνα

η τρελή Αποκριά.

Μάσκες, καπέλα, κουστούμια

σύγχρονα ή και παλιά

δίνουν χρώμα,

και μας κάνουν

να πετάμε σαν πουλιά.

Κι όταν φύγει

μια ανάμνηση γλυκιά

από βράδια μυστηρίου

σερπαντίνες και βιολιά!


Ελπίζω να σας άρεσε το ποίημα μου...!!!!!!
Φιλάκια πολλά και καλό μήνα!!!!!!!!!!! Τα λέμε σύντομα!!!!!!!!!






39 σχόλια:

  1. ΤΟ ΠΟΙΗΜΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ!!!!!
    ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΜΕ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΕ!!!
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ!!!
    ΣΕ ΦΙΛΩ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβοοοοο! Ωραίο ποίημα! Θέλουμε κι άλλο...! Καλό μήνα!!! Καλή άνοιξη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μα τι ταλεντάκι είσαι εσύ????
    Καλό μήνα κοριτσάκι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ομορφο ποιημα... καλο μηνα.. φιλακια πολλαααααααα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. βγαλε την επιβεβαιωση... pleaseeeee..xaxaxaxaxa..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. σχεδόν χόρευα βαλσάκι διαβάζοντας το ποίημα! μου δανείζεις τον καβαλιέρο σου να με στροφάρει;;; κι είναι κούκλος, όνομα και πράμα!
    πολύ όμορφο και ότι πρέπει για την αποκριάτικη περίοδο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τζέσσυ είσαι μια υπέροχη καλλιτέχνις!!! Υπέροχο το ποίημα σου!!! Καλή συνέχεια,θα συμφωνήσω με την Marie θέλουμε κι άλλο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. τζεσσακιιιιιιιιιιιιιι.. που εισαι?..

    καλη συνεχεια..

    αααααααααααα δεν εβγαλες ακομα αυτο το πραμα?.. για την επαληθευση λεω..

    γκρινιαζωωωωωωωωωωωωω...???????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι να πω, τι να πω!
    ...και "σκληρή" καου-μπόισσα και "ευαίσθητη" ψυχούλα!!!

    Πανέμορφο το ποίημά σου φιλενάδα. Και δεν το λέω σαν ειδικός. Απλώς ότι γράφει κάποιος με την ψυχή του και το μοιράζεται με τους άλλους (χωρίς κανένα κέρδος) είναι ανεκτίμητης αξίας....
    Πολλά φιλιά και καληνύχτα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σε ευχαριστώ πολύ Λούρδη μου!!!!!!!
    Να έχουμε την υγεία μας και πάντα να χαμογελάμε!!!!!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ Μarie μου!!!!!!!
    Μόλις γράψω το επόμενο θα το αναρτήσω αμέσως!!!!!!!!!
    Σε φιλώ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλό μήνα Lilliumaki μου!!!!!!!
    Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλώς την!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Είμαι τόσο χαρούμενη και ενθουσιασμένη που γύρισες!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Όταν είδα αυτές τις κόκκινες γόβες ξετρελάθηκα!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ποια επιβεβαίωση, ματάκια;;;
    Καλό μήνα και πολλά πολλά φιλάκια!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πριτς!!!!!!! χιχιχιχι!!!!!!!
    Σε ευχαριστώ πολύ Εύα μου!!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χίλια ευχαριστώ Luthier!!!!!!!!!
    Μόλις γράψω το επόμενο ποίημα μου θα το δημοσιεύσω αμέσως!!!!!!!!
    Τα λέμε σύντομα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Δεν γκρινιάζεις θα το βγάλω αρκεί να καταλάβω ποιο εννοείς!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Γεια σου φίλε Ευ αγωνίζεσθαι!!!!!!!!!!!
    Χάρηκα πολύ που έκανες μια βολτίτσα από το μπλογκόσπιτό μου!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Χίλια ευχαριστώ για τα υπέροχά σου λόγια, να 'σαι καλά φίλε μου!!!!!!!!!
    Πολλά φιλάκια και τα λέμε σύντομα!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. για την λεκτικη επαληθευση λεω.. εσυ σαν admin της σελιδας δεν σου ζηταει... θα πρεπει να αλλαξεις τις ρυθμισεις απο τα σχολιααααααααααα...

    φιλακιααααααααααα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΟΚ!!!!!! Σε ευχαριστώ πολύ που μου το εξήγησες!!!!!!!!!!!! Πηγαίνω να το αλλάξω!!!!!!!!
    Φιλιαααααααααααα πολλααααααααα!!!!!!
    Σε ευχαριστώ και πάλι!!!!!!!!!!!
    ΙΙΙΙΙΙΙΧΧΧΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τα κατάφερα!!!!!!!!! Το άλλαξα!!!!!!!!!!
    ΙΙΙΙΙΙΧΧΧΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ζητωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. αχχχχχχχ... ανασαααααααααααα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Είναι προφανές ότι διαθέτεις ποιητική φλέβα! Περιμένω το επόμενο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΚΑΛΕΣ ΑΠΟΚΡΙΕΣ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Υπέροχο, καταπληκτικό! Έχεις μεγάλο ταλέντο! Ελπίζω να δημοσιεύσεις και το επόμενό σου ποίημα!
    μουτς ( φιλάκια )
    Από την καινούρια αναγνώστριά σου
    Minnie
    Γεια σου πολυαγαπημένη μου Τζέσσυ καουμπόισα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πολύ καλό!! Συνέχισε να γράφεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. τζεσσοουλαααα.. καλο σ/κκ.. καλα να περνας.. φιλακιαααααααααααααααααααα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. υπεροχο το ποιημα jessie !!!! ανυπομονω να βαλεις στο blog σου και αλλα ποιηματα !!! <3<3 (ashley)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Καλά να περάσεις καουμπόισσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ φίλε Ευ αγωνίζεσθαι για τα καλά σου λόγια!!!!! Χαίρομαι τόσο πολύ που σου άρεσε το ποίημα μου!!!!!!!!!!!!!
    Πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Σε ευχαριστώ πολύ φίλε Πιγκουίνε!!!!!!!
    Μακάρι να είναι αλήθεια αυτά που λες!!!!!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Καλές απόκριες και καλή Σαρακοστή Σκρουτζάκο!!!!!!!!!!!
    Καλά να περάσεις!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Γεια σου πολυαγαπημένη μου Minnie, καλωσόρισες στην παρέα μας!!!!!!!! Χαίρομαι που σου άρεσε το ποίημα μου!!!!!!!!!!!! Σίγουρα θα δημοσιεύσω το επόμενο!!!!!!!!
    Φιλάκια ( μουτς)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Σε ευχαριστώ φίλε Ανώνυμε 11:39!!!!!!!!!!!
    Μείνε συντονισμένος!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Γεια σου μάτια μου!!!!!!!!! Καλάαααααα να περάααααασεις όπου κι αν πααααααας!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Γεια σου ashley!!!!!!!!!!!!! Σίγουρα θα βάλω κι άλλα όταν γράψω!!!!!!!!!!!!!
    Σε ευχαριστώ για τη βόλτα!!!!!!!!!!
    Πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Καλά να περάσεις κι εσύ καλέ μου φίλε Ευ αγωνίζεσθαι!!!!!!!!
    Και καλή συνέχεια στο ανεπανάληπτο ιστολόγιό σου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Φιλάκιααααααααα!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Σας ευχαριστωωωωωωωωω όλους πάρα πολυυυυυυυυυυυ
    για τα υπέροχα σχόλιά σας!!!!!!!!!!!!
    Τώρα ετοιμάζω την ανάρτησή μου για την Καθαρή Δευτέρα!!!!!!!!!!!!! Τα λέμε σύντομα!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή