Κυριακή 13 Φεβρουαρίου 2011

Η γιορτή των ερωτευμένων

Γειααααααααααααααααα σε όλους σας!!!!!!!
Ελπίζω να είσαστε όλοι καλά!!!!!!!!!!!!
14 Φεβρουαρίου!!!!!!! Η ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου!!!!!!! Η πιο ρομαντική γιορτή του χρόνου!!!!!!!!!
Θέλω να ευχηθώ μέσα από την καρδιά μου Χρόνια Πολλά σε όσους γιορτάζουν!!!!!!!
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ στους ερωτευμένους , λοιπόν!!!!!!!!!!!!!







Woody and Jessie's Secret Valentine
























Πολλά γλυκά φιλάκια!!!!!!!!!!!!! Εύχομαι να περάσετε όλοι σας υπέροχα!!!!!!!
Εμείς θα τα πούμε σύντομα!!!!!!!!!

25 σχόλια:

  1. Χρόνια πολλά Τζέσσυ!!! Τι πανέμορφες φωτογραφίες είναι αυτές;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστώ πολύ Luthier!!!!!!!
    Χρόνια Πολλά και σε εσένα!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρονια πολλα ερωτευμενο κοριτσι, πάντα ετσι όσα χρονια κι αν περασουν!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σε ευχαριστώ πολύ Bill!!!!!!
    Χρόνια πολλά και σε εσένα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μα τι τρελός έρωτας εκεί στο far west! Τέλεια φωτογράφηση...!
    Χρόνια πολλά και ερωτικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χαχαχα!!!!!! Σε ευχαριστώ πολύ Ευαγγελία μου!!!!
    Να ΄σαι καλά!!!!!!!!!
    Χρόνια πολλά και σε εσένα!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τζέσσυ Χρόνια Πολλά!
    ..αν και θέλω να πιστεύω ότι μια καου-μπόισα γιορτάζει τις χαρές της ζωής -άρα και τον έρωτα- κάθε μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα σας!Χρόνια πολλά!
    Η φωτογράφηση...καταπληκτική!
    Ειδικά οι 4 τελευταίες είναι...όλα τα λεφτά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ φίλε μου Ευ αγωνίζεσθαι!!!!!
    Έτσι είναι όπως ακριβώς τα λες!!!!!!
    Για μένα οι χαρές της ζωής-και ο έρωτας- γιορτάζουν κάθε μέρα , κάθε ώρα , κάθε λεπτό , κάθε στιγμή που περνάει!!!!!!!
    Χρόνια μας πολλά για κάθε μέρα του χρόνου!!!!!!
    Καλή συνέχεια!!!!!!
    Τα λέμε σύντομα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σε ευχαριστώ φίλε Ανώνυμε 1:09!!!!!
    Χαίρομαι που σου άρεσαν οι φωτογραφίες!!!!!
    Μείνε συντονισμένος και θα τα πούμε σύντομα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τέλειες φωτογραφίες!!!χρονια πολλα τζέσσυ!!πάντα ερωτευμένη και ομορφη!!!!!!!!!!

    candy-candy :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Γεια σου πανέμορφη candy-candy!!!!!!
    Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!!!!!
    Χρόνια πολλά και σε ΄σενα!!!!!!!!
    Σε φιλώ, τα λέμε σύντομα!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Υπέροχες φωτογραφίες!!!Καλή συνέχεια!!!
    Ελευθερία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Γεια σου Ελευθερία μου και σε ευχαριστώ πολύ!!!!!!
    Χαίρομαι που πέρασες μια βόλτα από το μπλογκόσπιτό μου!!!!!!
    Μείνε συντονισμένη και θα τα πούμε σύντομα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Kαλημέρα κοριτσάκι μου,
    όποτε μπορέσεις πέρασε απο το "σπιτικό" μου, σου έχω κάτι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Lillium, σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!!!!
    Θα καρφιτσώσω το βραβείο στο μπλογκ μου!!!!!!!!!
    Πολλά φιλάκια!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Σας ευχαριστώ όλους που με παρακολουθείτε και στηρίζετε!!!!!!!! Είμαι πολύ χαρούμενη που μοιράζομαι τα μυστικά μου και τις σκέψεις μου μαζί σας!!!!!!!!!!!!!!!!
    Αυτή τη βδομάδα δεν πρόλαβα να κάνω καινούρια ανάρτηση μετά από αυτές τις καταπληκτικές φωτογραφίες του Αγίου Βαλεντίνου!!!!!Αλλά τώρα είμαι εδώ με ένα εντελώς διαφορετικό θέμα αυτή τη φορά και με ένα βραβείο!!!!!!!!!!!!!!!!
    Τα λέμε!!!!!! Φιλάκια πολλά!!!!!!!
    Τζέσσυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. χρόνια πολλά jessie !!!! τελειες οι φωτογραφιες !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Aχ, σε ευχαριστώ πολύ φίλε Ανώνυμε 5:29!!!!!!!!!
    Μείνε συντονισμένος και θα τα πούμε σύντομα!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. πολυ ομορφες οι φωτογραφιες φιλη μου jessie !!!
    θα φτιαξεις και αποκριατικη φωτογραφηση ;
    (Zac 4 ever) <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Γεια σου αγαπημένε μου φίλε!!!!!!! Μόλις τώρα έφτιαξα την αποκριάτική μου φωτογράφηση!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. γεια σου ειναι καταπλικτικες οι φωτογραφιες που εχεις βαλει...!!!



    Μιναααα...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πώς το λέμε;
    ...φτιαγμένοι ο ένας για τον άλλον!
    νομίζω, ναι
    Άγγελος Τ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Γεια σου Μίναααα!!!!!! Καλωσόρισες στην υπέροχη παρέα μας!!!!!!!! Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!!!!!!!!!!!!
    Μείνε συντονισμένη γιατί έρχονται πολλές εκπλήξεις!!!!!!!!!!
    Πολλά φιλάκια!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Γεια σου φίλε Άγγελε!!!!!!!!! Καλωσόρισες στην παρέα μας!!!!!!!!! Ακριβώς όπως τα λες είναι!!!!!!!!!!
    "Ό,τι και να πεις ό,τι και να πω είμαστε φτιαγμένοι ο ένας για τον άλλον!!!!!!!" χιχιχι!!!!!!!
    Σε ευχαριστώ πολύ!!!!!!! Μείνε συντονισμένος γιατί έρχονται πολλές εκπλήξεις!!!!!!!!!
    Πολλά φιλάκια!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή