Πέμπτη 24 Νοεμβρίου 2011

Οι ζωγραφιές μου... μέρος 3ο!!!!!!!!!!!!!!!!


ΙΙΙΙΙΙΙΙΧΧΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Γειααααα σας φίλοι μου!!!!!!! Τι κάνετε;;;!!!! Ελπίζω να είστε όλοι καλά!!!!!!!
Λόγω φόρτου εργασίας από μέρους μου έχουμε να τα πούμε πολύ καιρό!!!!!!!!!
Ανυπομονώ να μάθω νέα σας!!!!!!!!!!

Επέστρεψα λοιπόν με πολλές ενδιαφέρουσες καινούριες αναρτήσεις!!!!!!!!
Ξέρω ότι βρισκόμαστε όλοι εν αναμονή Χριστουγέννων!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 Ανυπομονώ κι εγώ για τα Χριστούγεννα και είμαι ενθουσιασμένη για τις χριστουγεννιάτικες αναρτήσεις μου!!!!!!!!

Ξεκινώ με τις νέες ζωγραφιές μου!!!!!!!!!
Ελπίζω να σας αρέσουν τα σχέδιά μου!!!!!!!!! :)

Τζέσσυ!!!!!!!!!!! 


Woody & Jessie!!!!!!!!!!




Tangled!!!!!!!!


Tangled!!!!!!!

Κοκκινοσκουφίτσα!!!!!


Πολλά πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!!!
Τα λέμε σύντομα!!!!!!!!!

Χαιρετίσματα από την Άγρια Δύση!!!!!!!!!!
ιιιιιιιιιχχχχχαααααααααα!!!!!!!!!!!!!!!

15 σχόλια:

  1. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΤΖΕΣΣΥ!!!!
    ΚΑΛΑ ΕΙΣΑΙ;ΠΕΡΝΑΣ ΟΜΟΡΦΑ;
    Η ΖΩΓΡΑΦΙΕΣ ΣΟΥ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ!!
    ΣΕ ΦΙΛΩ!!!
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σου φίλη μου Λούρδη!!!!!!!!!
    Σε ευχαριστώ πολύ!!!!!!!!!!
    Καλά είμαι, εσύ πώς τα περνάς;

    Φιλάκια πολλά!!!!!!!
    Καλό βράδυ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι ωραίες ζωγραφιές είναι αυτές; Άντε περιμένουμε τις χριστουγεννιάτικες εκπλήξεις!!!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. έι, καουμπόισσα. σκίζουν οι ζωγραφίες σου! φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γεια σου καλέ μου φίλε Ανώνυμε 12:29!!!!!!!
    Ευχαριστώ πολύ!!!!!!!!
    Μείνε συντονισμένος για τις χριστουγεννιάτικες εκπλήξεις!!!!!!!
    Φιλάκια πολλά:)
    Τα λέμε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σε ευχαριστώ πολύ Ευαγγελία!!!!!!!
    Καλή συνέχεια στο καταπληκτικό ιστολόγιό σου!!!!!!!
    Φιλάκια :)
    Τα λέμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Που είσαι Τζεσάκι μου? Γιατί χάθηκες? Έχε χάρη που είναι τόσο ωραίες οι ζωγραφιές σου και μας αποζημίωσες!!! Φιλάκια πολλά!!!
    ιιιιιιιχχχχχχαααααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ειχα πολυ καιρο να περασω απο εδω καιεπανορθωνω :)) αφηνοντας πολλες ευχες για μια καλη εβδομαδα.
    Τελειες οι ζωγραφιες σου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ευχαριστώ πολύ Μαράκι!!!!!!!
    Να'σαι καλά φιλενάδα!!!!!!
    Πολλά φιλάκια και τα λέμε σύντομα!!!!!!!!
    ιιιιιιιχχχχαααααααααα!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλή εβδομάδα φίλε Σκρουτζάκο και
    σε ευχαριστώ πολύ!!!!!!!!!!
    Πολλά φιλάκια!!!!!! Τα λέμε!!!!!!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ όμορφες οι ζωγραφιές σου Τζέσυ μου..φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τζέσυ γειά σου και καλώς σε βρήκα!! Πολύ εξυπνη η μικρή φατσούλα που πάει παντού!!Οσο για τις ζωγραφιές πολύ παραστατικές!! Να εχεις καλές γιορτές και καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ευχαριστώ πολύ Εύα!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλωσόρισες στο μπλογκοσπιτάκι μου φίλη Mania!!!!!!Σε ευχαριστώ πολύ!!!! Να'σαι καλά!!!!!!
    Καλές γιορτές!!!!!! Φιλάκια!!!
    Τα λέμε!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλωσόρισες στο μπλογκοσπιτάκι μου φίλη Mayumi!!!
    Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!!
    Τα λέμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή