Τετάρτη 9 Μαρτίου 2011

Οι ζωγραφιές μου!!!!!!!... μέρος 2ο


Καλησπέρα αγαπημένοι μου φίλοι!!!!!!!!!!!!
Ελπίζω να είστε όλοι καλά!!!!!!!!!!!!!
Τα χιόνια λιώνουν σιγά σιγά και ανοιξιάτικες μυρωδιές πλημμυρίζουν την ατμόσφαιρα!!!!!!!!!
Σήμερα λοιπόν αποφάσισα να πάρω χαρτί, μολύβι και μπογιές και να ζωγραφίσω!!!!!!!!!!!!
Ελπίζω να σας αρέσουν...... !!!!!!!!!!!


Η Τζέσσυ σε διάφορες εκφράσεις!!!!!!!!!!







Η Τζέσσυ με τους φίλους της!!!!!!!!!!!!!


Κοιτάζοντας από το παράθυρο!!!!!!!!!
Λοιπόν, σας αρέσουν;

Πολλά φιλάκια!!!!!!! Και τα λέμε σύντομα!!!!!!!!!!!!
ΙΙΙΙΙΙΧΧΧΧΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!!!!!


10 σχόλια:

  1. η τελευταία είναι απλά υπέροχη!
    όλες δηλαδή, αλλά το παράθυρο φέρνει πανέμορφες σκέψεις στο μυαλό και χαμόγελο στα χείλη!
    Φιλάκι γλυκό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχες όπως και αυτές του 1ου μέρους, η δε τελευταία έχει και στοιχεία προοπτικής, με τα παγκάκια και τα δέντρα που δίνουν την αίσθηση του βάθους στην εικόνα!!! Μπράβο Τζέσσυ είσαι μεγάλο ταλέντο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τζέσσυ μου γλυκιά! ΚΑλλιτεχνικό χεράκι έχεις! Μπράβο σου, πολύ όμορφες οι ζωγραφιές σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πανέμορφες όλες οι ζωγραφιές, ξεχώρισα τη Τζέσυ σε διάφορες γκριμάτσες, χιχι...
    Φιλάκια κοριτσάκι μου-ταλεντάκι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ next day μου !!!!!!!!!
    Όντως το παράθυρο φέρνει υπέροχες εικόνες στο μυαλό!!!!!!!!!!!
    Πολλά φιλάκια και καλή συνέχεια!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ φίλε!!!!!!!!
    Ναι, προσπάθησα να το κάνω να φαίνεται αληθινό!!!!!!!!! Το πέτυχα;
    Φιλάκια πολλά!!!!!!!
    Τα λέμε σύντομα!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σε ευχαριστώ πολύ Εύα μου!!!!!!!! Μου αρέσει αυτό που είπες "καλλιτεχνικό χεράκι"!!!!!!!!
    Πολλά φιλιά και καλή συνέχεια στο ανεπανάληπτο ιστολόγιό σου!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χίλια ευχαριστώ Lilliumaki!!!!!!!!!1 Χαίρομαι που σου άρεσαν οι γκριμάτσες της Τζέσσυ!!!!!!! Έχουν φοβερή πλάκα!!!!!!!!!!
    Πολλά φιλάκια και καλή συνέχεια!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΤΖΕΣΣΥ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΜΟΝΟ ΖΟΡΙΚΗ....ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ!!!!!!
    ΣΕ ΦΙΛΩ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σε ευχαριστώ πολύ Πολυτεχνίτισσα!!!!! Είμαι ενθουσιασμένη που το ακούω από μια καλλιτέχνης σαν κι εσένα!!!!!!!!!
    Πολλά φιλάκια!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή