Τρίτη, 17 Μαΐου 2011

Επιτέλους καλοκαίρι!!!!!!!!!

Επιτέλους καλοκαιρία!!!!!!!!!
Επιτέλους μυρωδιά καλοκαιριού, ανθισμένα λουλούδια, γαλάζιος ουρανός, ήλιοοοοος!!!!!!!!!
Μου έχουν λείψει όλα αυτά!!!!!!!!!
Είναι τα πρώτα σημάδια πως το καλοκαίρι είναι κοντά!!!!!!!
Η φύση το καλοδέχεται ολάνθιστη ακόμα κι αν οι φετινές μέρες της άνοιξης ταίριαζαν περισσότερο στο χειμώνα!!!!!
Ο όμορφος καιρός μου φτιάχνει τη διάθεση και είμαι πολύ χαρούμενη που η αγαπημένη μου εποχή πλησιάζει!!!!!!!!!!



Καλή εβδομάδα σε όλους σας!!!!!!!!! Να είστε πάντα χαρούμενοι και αισιόδοξοι!!!!!!!!!!!
Πολλά φιλάκια σε όλους!!!!!!!!!!
Τα λέμε... !!!!!!!!

15 σχόλια:

Eva Z. είπε...

Γεια σου και στο δικό σου blog...έτσι ακριβώς όπως τα λες...η αγαπημένη μου εποχή και μένα πλησιάζει..κι ας με λένε τρελή που μ΄αρέσει η ζέστη...εγώ δεν την αλλάζω με τίποτα...

Τζέσσυ είπε...

Ακριβώς φίλη Eva!!!!!!
Και εγώ το ίδιο!!!!!!
Πολλά φιλάκια!!!!!!!
ΙΙΙΙΙΧΧΧΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!

Τζέσσυ είπε...

ΙΙΙΙΙΙΧΧΧΧΧΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!

lourdi lourdaki είπε...

ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ!!!!
ΣΕ ΦΙΛΩ ΚΑΙ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΦΥΓΙΟ!!!

Ανώνυμος είπε...

Τι όμορφες φωτογραφίες Jessie!!!!!!
To blog σου είναι καταπληκτικό λουλουδάτο!!!!!!!!!!
Κόψε μου ένα λουλουδάκι από τα πρώτα τα ροζ!!!!!!
Lily

Τζέσσυ είπε...

Μια γλυκιά καλημέρα κι από μένα στο καλοκαιρινό Ηράκλειο!!!!!!
Πολλά φιλάκια!!!!!

Τζέσσυ είπε...

Σε ευχαριστώ πολύ Lily!!!!!!
Μείνε συντονισμένη, τα λέμε σύντομα!!!!!!
Πολλά φιλάκια!!!!!!

luthierschool είπε...

Συμφωνώ με την Εύα! Το καλοκαίρι δεν το αλλάζω και εγώ με τίποτα και ας έχει και 40 βαθμούς! Γεια σου φίλη Τζέσσυ, καλά να περνάς!!!

Ανώνυμος είπε...

Συμφωνώ με τους φίλους σου καουμπόισα!
Καλοκαίρι ...για πάντα...!
Kira
kisses

Ανώνυμος είπε...

Ζήτω το καλοκαίρι!!!!!!!

Τζέσσυ είπε...

Κι εγώ συμφωνώ μαζί σου φίλε Luthier!!!!!!!
Το λατρεύω το καλοκαίρι!!!!!!!!!!
ιιιιιιιχχχχααααααααα!!!!!!!

Τζέσσυ είπε...

Γεια σου φίλη Kira!!!!!!!
Χαίρομαι που συμφωνείς με την παρέα!!!!!!!
πολλά καλοκαιρινά φιλάκια!!!!!!!!

Τζέσσυ είπε...

Γεια σου φίλε Ανώνυμε 12:34!!!!!!!!
Όπως λες κι εσύ...
Ζήτω το καλοκαίρι!!!!!!!!!
πολλά καλοκαιρινά φιλάκια!!!!!!!!

Ευ αγωνίζεσθαι είπε...

Καλό μήνα! Καλό καλοκαίρι!

Τζέσσυ είπε...

Καλό μήνα και καλό καλοκαίρι φίλε Ευ αγωνίζεσθαι!!!!!!!!!!!!!!