Τρίτη 25 Ιουνίου 2013

Oι αποσκευές μου!!!! Παρνασσός!!!!



Παρνασσός, ιδανικός προορισμός διακοπών για όλους τους λάτρεις των βουνών και των πανέμορφων τοπίων!



Επισκεφθήκαμε τη μικρή πόλη Αμφίκλεια στις πλαγιές του βουνού...



και στη συνέχεια εξερευνήσαμε το χωριό Πολύδροσο με τις γραφικές του πλατείες...


Τέλος, ανεβήκαμε ίσα με 980 μέτρα όπου βρίσκεται η Επτάλοφος ή Αγόριανη!    


Το μαγευτικό αυτό χωριό τοποθετείται στη κορυφή του βουνού και χαρίζει στους επισκέπτες την ασύγκριτη ομορφιά του και τη δροσιά αμέτρητων πηγών...



και καταρρακτών που ρέουν ασταμάτητα.


Ταξιδέψτε με λίγες απ' τις φωτογραφίες που γέμισαν τη μηχανή μου!!!

Τα λέμε φιλαράκια μου!!!!!

10 σχόλια:

  1. Kαιρο ειχα να ερθω απο εδω γιατι υπηρετω τη θητεια μου.Πολυ ομορφα αυτα τα μερη Εκπληκτικα!!!!!Καλα να περνας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστώ πολύ φίλε Σκρουτζάκο για την επίσκεψή σου!!! Καλή συνέχεια σου εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τζέσσυ μου πολύ χάρηκα για την επίσκεψή σου απο το μπλόγκ μου..σ'ετχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου για τα γλυκά σου σχόλια!!με δρόσισε η σημερινή σου ανάρτηση..εκπληκτικές οι φωτό σου..όαση στη μέση της καμίνου!!αυτές τις εκδρομές τις κάνω συνήθως χειμώνα!φαντάζομαι ότι και τώρα θα έχει μοναδικές ομορφιές!χθες μου ήρθες στα βραβεία..σήμερα όμως σου έχω ένα μπλε φεγγάρι..όταν έχεις χρόνο και διάθεση πέρνα..σου στέλνω την αγάπη μου και πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σε ευχαριστώ πολύ φίλη Kate!!!!
    Είμαι σίγουρη ότι και το χειμώνα αυτά τα μέρη θα είναι πανέμορφα!!!
    Φιλάκια πολλά και τα λέμε και απ'το μπλογκοσπιτάκι σου!!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλα να περασεις υππεροχες φωτογραφιες!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ευχαριστώ φίλη Κατρίνα!!!!
    Καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν είναι τυχαίο ότι "οι θεοί" διάλεξαν τα βουνά για κατοικία! Οταν ο Δίας αποφάσισε να καταστρέψει το διεφθαρμένο ανθρώπινο γένος με τον ονομαστό κατακλυσμό του Δευκαλίωνα, ο Δευκαλίων, γιος του Προμηθέα, άκουσε τη συμβουλή του πατέρα του και έφτιαξε ένα πλοίο, στο οποίο επιβιβάστηκε ο ίδιος με τη γυναίκα του, την Πύρρα. Μετά από εννέα μερόνυχτα ασταμάτητης βροχής, την δέκατη, το πλοίο προσάραξε στον Παρνασσό, όπου ο Δευκαλίων έκανε θυσία προς τιμήν του Δία και ο θεός πραγματοποίησε την πρώτη ευχή του Δευκαλίωνα, να ξαναγίνει το ανθρώπινο γένος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η μυθολογία είναι διδακτική!!
    Ευχαριστώ φίλη Gina για το σχόλιό σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μας πήγες ένα πανέμορφο ταξίδι! Ευχαριστούμε Τζέσυ μου! Να'σαι καλά και να περνάς πολύ όμορφα! Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Φιλάκια πολλά Μαράκι!! Ευχαριστώ για την επίσκεψή σου!! Τα λέμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή