Παρασκευή 9 Αυγούστου 2013

Οι αποσκευές μου...Λίμνη Ευβοίας!!!!



Φωτογραφία από τη Λίμνη.
 
Χαιρετώ όλους τους φίλους μου, σε μια ακόμα καλοκαιρινή ανάρτηση!!!



Μετά το ταξίδι στον Παρνασσό ήρθε η ώρα να επισκεφθούμε και ένα παραθαλάσσιο μέρος, στην αγαπημένη μας Εύβοια...

 
Η Λίμνη είναι μία κωμόπολη, όμορφη και γραφική, χτισμένη στην πλαγιά του Καντήλιου όρους με θέα τον Ευβοϊκό κόλπο και μια από τις πιο καθαρές παραλίες.
 
 
Οι φωτογραφίες μιλούν από μόνες τους… ΙΙΙΙΙΙΙΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!
 
 
 
 
 
Σας στέλνω πολλές ευχές για ένα όμορφο καλοκαίρι!!!

10 σχόλια:

  1. Κι απο εμάς ευχές να περνάς όμορφα Τζεσσάκι!!!
    Τι κρίμα νάσαι στην Ευβοια κι εγω φέτος να μην πάω...
    Φιλιά πολλάααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφα!!!!! Καλό υπόλοιπο Καλοκαιριού φίλη μου! Καλά να περνάς! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές Χαρούλα!!
    Κρίμα γιατί εδώ στην Εύβοια είναι πολύ ωραία!
    Τα λέμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστώ πολύ Μαράκι!
    Καλή ξεκούραση και σε σένα!!
    Τα λέμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το ξέρω κοριτσάκι, 30 χρονια έρχομαι,
    απλά τα 2 τελευταία λόγω οικογενειακών προβλημάτων δεν ακολούθησα το σύζυγο.Εμείς είμαστε Κεντρική Ευβοια (περιοχή Κύμης) και πολύ θα΄θελα κάποια στιγμή ν ανηφορίσουμε και προς Βόρεια,γιατί είναι λέει καταπληκτική και δεν αμφιβάλω γι αυτό.
    Καλά να περνάς φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να εισαι καλα γλυκια μου και του χρονου!!!!Υπεροχες φωτογραφιες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν ήμουνα εδώ για να σε χαιρετίσω για τις διακοπές του καλοκαιριού Τζεσσάκι μου,αλλά επέστρεψα κι εγώ απο την Εύβοια -Αγία Άννα και Κάλαμο Αχλαδερής- Είμαι εδώ όμως για να σε καλωσορίσω για ένα γλυκό φθινόπωρο!!οι φωτογραφίες απίθανες με ταξίδεψαν..σου στέλνω την αγάπη μου και άπειρα φιλάκια!με το καλό να μας έρθεις ανανεωμένη και δυνατή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η αλήθεια είναι ,φίλη Χαρά, ότι και η Κεντρική και η Βόρεια Εύβοια έχουν πανέμορφες περιοχές!!!
    Είμαστε τυχερές που έχουμε επισκεφτεί τα μέρη εκείνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ευχαριστώ πολύ φίλη Κατρίνα!!
    Να είσαι καλά!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ελπίζω να πέρασες αξέχαστες διακοπές στο όμορφο νησί φίλη Kate!
    Καλό χειμώνα να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή